dag 2

23 mei 2013 - Estoril, Portugal

Vandaag busexcursie naar Sintra met bezoek aan Pena Palace en zijn exotisch park, waar door een voorjaarsstorm heel veel bomen geveld waren. Het werd een avontuurlijke zoektocht om de uitgang en onze buschauffeur terug te vinden. Volgend excursiepunt was het meest westelijke punt van Europa: Cabo da Roca. Heel wat leerlingen moesten  hun gidsbeurt brengen zodat het weer laat werd vanavond. Morgen de eerste kennismaking met Lissabon, per fiets.

Weersvoorspelling voor geïnteresseerden :

Grote zon, klein wolkje en 25 graden :-)

1. Koen:
    23 mei 2013
    Mooie foto's!! Ik mis al die schatjes van patatjes van Toerisme echt wel..de stilte hier op school suist aan mijn oren. Geniet ervan want hier is het barkoud! Let op de leerkrachten en maak ze niet te moe...want anders zijn ze volgende week ziek en moet ik ze vervangen ;))
  2. Mevr.D'Hondt:
    24 mei 2013
    Wat een prachtige foto's. Toch een streepje zon in ons voortdurend natgeregend Sint-Niklaas. Breng wat zonnestralen mee terug. Geniet nog van jullie reis.