dag 1

22 mei 2013 - Estoril, Portugal

Wat een temperatuursverschil! Ook al was het hier nog maar 18 graden,  het zonnetje bracht ons direct  in de  juiste stemming. Na een prima vlucht met de beloftes van Benfica Lissabon, die voor de nodige amiance zorgden aan boord, brachten we de vrouwelijke leerlingen hun hormonen weer in balans met een kustwandeling en strandspelen. In Cascais bezochten we een luxehotel en kwamen we toevallig op een filmset terecht! We sloten de dag af in een Italiaans restaurant. En nu ons  bed in...

1. Els Bekx:
    22 mei 2013
    Het begon al goed op dat vliegtuig - lees ik! Geniet met volle teugen en breng een beetje zon mee terug naar België!
    Groetjes
    E. Bekx
  2. Mevr.D'Hondt:
    22 mei 2013
    Neem maar veel foto's... wij gaan deze zomer in jullie voetstappen... Lissabon, Cascais, Estoril.... De pousada in Cascais is zeker een verblijfsoptie, maar we wachten nog op jullie feedback.
    Geniet van het zonnetje (en van al het schoons)
    Groetjes,.
    M. D'Hondt
  3. Annelore Van de Voorde:
    22 mei 2013
    Lieve toeristjes, het ziet er weer naar uit om een whowexcursie te worden! Geniet van zon, zee, sfeer en al het moois van Lissabon en omstreken. Jullie juffen hebben het weer fijn uitgestippeld, denk ik! Ook wij trekken deze zomer naar Portugal en zijn uitermate benieuwd naar jullie ervaringen. In elk geval: be cool, be safe and be happy

Beste groetjes
    Mw. Van de Voorde alias mama Turisma